Geschil met Klant

Heb je een geschil met een klant? Bijvoorbeeld omdat een product problemen vertoont of omdat er iets mis is gegaan met leveren? De klant dient een klacht in, betaalt de factuur niet of stuurt een aansprakelijkstelling. Als overleg met de klant geen oplossing meer kan bieden, dan is het raadzaam om een advocaat of jurist in te schakelen.

  • Wij werkten o.a. voor:
  • MKBrecht.nl partner
  • MKBrecht.nl partner
  • MKBrecht.nl partner
  • MKBrecht.nl partner

Wij werkten o.a. voor:
  • MKBrecht.nl partner
  • MKBrecht.nl partner
  • MKBrecht.nl partner
  • MKBrecht.nl partner

mr. Jaime Boogaers
mr. Jaime Boogaers
Ondernemingsrecht
Advocaat, 18 jaar ervaring

Als advocaat kom ik vaak in aanraking met geschillen. Meestal is een pragmatische oplossing de snelste oplossing. Toch kan het voorkomen dat een zaak te ver uit de hand loopt. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij je helpen om tot een goede oplossing te komen. Laten we snel contact hebben over jouw zaak.

Hulp bij een geschil

Bij geschillen voor bedrijven, organisaties, instellingen en overheden

Een geschil is altijd vervelend. Als jij of de organisatie alles heeft geprobeerd om tot een oplossing te komen en het werkt niet, dan kunnen wij helpen. Wij kunnen adviseren, onderhandelen en procederen in de zaak.


  • Landelijke dekking
  • Eerste adviesgesprek gratis en geheel vrijblijvend
  • Vaste tarieven voor elke stap
  • Betaalbaar juridisch advies van onze advocaten & juristen
  • Altijd binnen 24 uur reactie

Vragen over onze dienstverlening? Bel 085 25000 44

Onze oplossingen

Ons brede scala aan expertises stelt ons in staat om een team samen te stellen dat specifiek is toegespitst op het bedrijfsgeschil. Daarbij houden we rekening met lokale en internationale wet- en regelgeving, taalvereisten en benodigde specifieke kennis. Onze cliënten ervaren dat wij gedurende het gehele proces steeds hun bedrijfsbelangen betrekken in onze advisering.


Onze oplossingen
  • Rechtspositie bepalen 429,- eenmalig Laat een jurist je juridische kans van slagen beoordelen. Daarna weet je precies hoe je er juridisch voor staat en wat de mogelijkheden zijn. Ook ontvang je helder advies over mogelijke vervolgstappen, om zo het conflict doelgericht op te lossen. Bel ons direct of vraag een gratis adviesgesprek aan, dan bellen wij je terug.
  • Onderhandelen & Conflicthantering 998,- eenmalig Een klant weigert te betalen. Je leverancier levert niet volgens afspraak. Je hebt een conflict met een werknemer. Eerdere telefoontjes en juridische brieven hebben niet tot oplossing geleid. Dan is onderhandelen nodig om recht te halen. Schakel hier direct een ervaren advocaat of een jurist voor in, dan weet je zeker dat je maximaal resultaat bereikt. Vooraf bespreken jullie de beste strategie om tot een goede oplossing te komen, waarna de onderhandeling begint. Na afloop evalueren jullie de uitkomst.
  • Procederen 1650,- eenmalig Je hebt een conflict met een klant, leverancier of werknemer en gaat daarvoor naar de rechter. Schakel een ervaren advocaat of jurist in om je hierbij te helpen of om dit voor je uit handen te nemen, dan weet je zeker dat u maximaal resultaat bereikt. Vooraf bespreken jullie de beste strategie om tot een goede oplossing te komen, waarna het procederen begint. Na afloop evalueren jullie de uitkomst.
Over ons

Onze Expertise

Met onze brede expertise binnen onze rechtsgebieden bedienen we cliënten in uiteenlopende sectoren. Van MKB, beursgenoteerde bedrijven en internationale ondernemingen tot (semi-)overheden en non-profit. We bieden juridische adviezen op alle niveaus, van boardroom tot individuele medewerker. Kenmerkend voor onze dienstverlening zijn de hoge kwaliteit, betrouwbaarheid en verdieping in specialismen.

MKBrecht.nl

Sinds 2001 zijn wij actief. Wij zijn begonnen als een no-nonsense juridisch kantoor. En dit zijn wij nog steeds. Wij komen graag snel tot de kern. Met grondige analyses en scherpe antwoorden.

Geen moeilijk taalgebruik, gewoon simpele taal die voor iedereen duidelijk is. Juridische termen leggen we graag uit, zodat je altijd weet waar je aan toe bent.

Wij combineren kennis van zaken met een zakelijke mentaliteit en geven ondernemingen snel een scherp antwoord tegen een helder tarief.

  • Maatwerk
  • Over Ons
  • Rechtspositie bepalen 429,- eenmalig Laat een jurist je juridische kans van slagen beoordelen. Daarna weet je precies hoe je er juridisch voor staat en wat de mogelijkheden zijn. Ook ontvang je helder advies over mogelijke vervolgstappen, om zo het conflict doelgericht op te lossen. Bel ons direct of vraag een gratis adviesgesprek aan, dan bellen wij je terug.
    • Beoordeling van de juridische kans van slagen
    • Advies voor de beste strategie
    • Weet of vervolgacties zin hebben
  • Onderhandelen & Conflicthantering 998,- eenmalig Een klant weigert te betalen. Je leverancier levert niet volgens afspraak. Je hebt een conflict met een werknemer. Eerdere telefoontjes en juridische brieven hebben niet tot oplossing geleid. Dan is onderhandelen nodig om recht te halen. Schakel hier direct een ervaren advocaat of een jurist voor in, dan weet je zeker dat je maximaal resultaat bereikt. Vooraf bespreken jullie de beste strategie om tot een goede oplossing te komen, waarna de onderhandeling begint. Na afloop evalueren jullie de uitkomst.
    • Wij onderhandelen in de zaak
    • Wij houden contact met de wederpartij
    • Wij leggen afspraken vast
  • Procederen 1650,- eenmalig Je hebt een conflict met een klant, leverancier of werknemer en gaat daarvoor naar de rechter. Schakel een ervaren advocaat of jurist in om je hierbij te helpen of om dit voor je uit handen te nemen, dan weet je zeker dat u maximaal resultaat bereikt. Vooraf bespreken jullie de beste strategie om tot een goede oplossing te komen, waarna het procederen begint. Na afloop evalueren jullie de uitkomst.
    • Wij procederen in je zaak
    • Keuze uit advocaat of bedrijfsjurist
    • Juridisch sterk in de rechtzaal

Over ons

Onze Expertise

Met onze brede expertise binnen onze rechtsgebieden bedienen we cliënten in uiteenlopende sectoren. Van MKB, beursgenoteerde bedrijven en internationale ondernemingen tot (semi-)overheden en non-profit. We bieden juridische adviezen op alle niveaus, van boardroom tot individuele medewerker. Kenmerkend voor onze dienstverlening zijn de hoge kwaliteit, betrouwbaarheid en verdieping in specialismen.

MKBrecht.nl

Sinds 2001 zijn wij actief. Wij zijn begonnen als een no-nonsense juridisch kantoor. En dit zijn wij nog steeds. Wij komen graag snel tot de kern. Met grondige analyses en scherpe antwoorden.

Geen moeilijk taalgebruik, gewoon simpele taal die voor iedereen duidelijk is. Juridische termen leggen we graag uit, zodat je altijd weet waar je aan toe bent.

Wij combineren kennis van zaken met een zakelijke mentaliteit en geven ondernemingen snel een scherp antwoord tegen een helder tarief.

Bel mij terug

Laten we de situatie bespreken en kijken welke oplossing wij kunnen bieden

  • We bespreken je persoonlijke situatie
  • Geheel vrijblijvend & kosteloos

Geschil met Klant (Uitgelegd)

Wanneer rechtshulp?

Een klant kan niet tevreden zijn met het product of de dienstverlening. Vaak kun je dit onderling prima oplossen maar dat lukt niet altijd. Je kunt terugvallen op gemaakte afspraken of op de algemene voorwaarden, maar dan is het geschil eigenlijk al geboren. Dan is het goed om te weten dat onze bedrijfsjuristen en advocaten juridische hulp kunnen bieden. Zij nemen het werk uit handen en gaan het geschil regelen met de klant.

Als er in alle redelijkheid gezocht is naar een eerlijke oplossing met de klant en er komt geen oplossing, dan is er hulp nodig. De argumenten veranderen niet meer en er is geen uitweg meer. De klant zal waarschijnlijk de rekening niet willen betalen of dreigt stappen te ondernemen om zijn geld terug te krijgen. Dan is het raadzaam om specialisten in te schakelen. Neem online contact met ons op of bel ons voor een eerste advies.

Omgaan met ontevreden klanten

Ontevreden klanten hoort bij zaken doen. Ondanks dat je alles hebt geprobeerd om de klant te helpen, blijven ze ontevreden. Het gevolg is dat ze de rekening niet willen betalen, dreigen om slechte reviews achter te laten of juridische bijstand in te roepen. Het beste advies is om dan de zaak uit handen te geven want inmiddels staan partijen lijnrecht tegenover elkaar. De kans dat er samen een oplossing wordt gevonden, is inmiddels minimaal geworden. Het is dan verstandig om de zaak voor te leggen aan juridisch specialisten. Laat een conflict niet verder oplopen dan nodig is!

Heb je een vraag over een conflict of geschil met een klant? Meld de zaak online aan of bel ons. Wij luisteren naar de zaak en bekijken hoe je het beste geholpen kunt worden.

Direct contact met ons

Denian Wielhouwer

In een gratis adviesgesprek bespreken we jouw situatie.
Neem dan contact op met onze specialisten.

Ontvang onze nieuwsbrief, vol met juridische tips